Trav, semester & arbete

Nu var det längesen jag skrev igen, det ber jag om ursäkt för! Hoppas och tror att jag kommer bli en bättre bloggare under sommaren och hösten, då jag tror det kommer bli en spännande blogg att följa. Om man nu är intresserad av att följa min väg mot körlicens.

Så vad har hänt?

O C Derm har klimatiserat sig väl på Solvalla hos Mikael Laudon, hon är en väldigt stor och snäll häst. Vårt mål är att hon gör första starten i sverige onsdagen den 25 maj. Kommer bli galet nervöst!

Jag & Sandra har varit en vecka på semester, vi var i Grekland (Rhodos), det var fantastiskt härligt. God mat, kall öl och lata dagar vid poolen, var en perfekt semester!

Ska även nämna att jag gjort min första riktigt vecka på hitta.se, och jag stor trivs! Ska på mina första möten nu på tisdag, riktigt spännande!

Ett kort inlägg idag igen, ska som sagt försöka bättra mig och uppdatera oftare.

Snart är det elitlopps helg också! ;)


Nedan följer några bilder på härliga O C (ursäkta för hur bilderna ligger och ser ut)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0