Stall O C Derm Handelsbolag & Snabbjobb

Nu händer det grejer för travpimpen och hans gäng, jag sitter på jobbet nu uppe i Ljusdal så det får bli ett kortfattat inlägg.

Jag & fyra goda vänner har tillsammans startat ett Handelsbolag, bolaget ska driva travverksamhet med vinstsyfte, om det blir med vinstsyfte kvarstår att se ;).

Vi har investerat i ett femårigt sto från Danmark,  donnan heter O C Derm och har en imponerade resultatrad, men frågan är hur hon står sig mot svenskarna på tävlingsbanan? Vårt mål är att hon ska levereras inom kort ifrån Steen Juul, Juul som förövrigt är en av danmarks bästa travtränare. Kan även nämna att tanken är att vi ska träna O C på egen hand på Solvalla. Kommer bli en riktig utmaning, följ resan med O C här på bloggen!

Igår kväll avklarade jag premiären i sulkyn, då jag & pappa var till Bollnäs, där vi körde snabbjobb med Helge och Gnidde. Jag kände mig faktiskt riktigt hemma i sulkyn igen, resan mot körlicens har börjat! 

                                      


Kommentarer
Postat av: Frasse Fransson

Fan vad grymt!!! Vart tar du licens?

2011-04-27 @ 09:17:57
URL: http://www.monstertrav.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0