Skärpning!

Nu skrivs det väldigt dåligt och lite på bloggen, ber om ursäkt. Men på lördag lovar jag ett kanon system:). Det kommer bli det sista systemet innan travpimpen reser iväg mot nya äventyr, jag ska nämligen resa med min gode vän Mattias till Asien, där vi ska besöka Singapore, Malaysia, Thailand och förhoppningsvis Bali. Vi lämnar Sverige Måndag den 14 September. Efter det kommer ni kunna läsa om våra upplevelser här på denna blogg, travpimpen.blogg.se kommer alltså bli en liten resdagbok, ska försöka skriva någon gång i veckan i alla fall, så ni här hemma i Sverige (som bryr er om mig&mats) får reda på hur vi mår:).

Läget i Stall Bergslyckan då, jo det är fin form på både Gutten och Gnidde, men den förstnämnde har för lite poäng så han blir utanför loppen, och Gnidde blev olyckligt första reserv sist, men tanken är att vi ska starta den 9 September på Hagmyren, så en start till hinner vi med innan jag lämnar landet.

Ha det fint:)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag saknar dig!!!

http://casualplay.blogg.se/images/2009/kram_51825232.jpg

2009-09-04 @ 10:00:47
URL: http://casualplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0