Singapore - En underbar stad, som aldrig sover.

Idag ar sista dagen i Singapore, vi lamnar imorgon 11.20. Da flyger vi till Malaysia, dar vi formodligen kommer bo en natt i Kuala Lumpur, innan vi beger oss ut mot Tioman island, det ska bli riktigt spannande!
Singapore ar en riktigt toppen stad, med mycket folk, shopping och galen trafik. Kommer sakert bli varre i Thailand och Bali, men for en ovan kille som mig sa kanns det som att denna trafik ar hysterisk. 
Det kanns som att staden aldrig sover, och butiker och resturanger har oppet in pa sma timmarna,  
Sammanfattningsvis ar jag riktigt nojd med varan vecka i Singapore, dock fick vi aldrig riktigt se solen, har varit mest mulet, dock riktigt varmt anda.
Aterigen ett kort inlagg, men huvudsaken ni vet att vi mar bra :), nasta gang jag skriver sa ar vi i Malayisa. Ett nytt land, nya manniskor och nya aventyr!

Puss och kram fran Singapore!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej grabbar! Vad skönt att höra att ni har det bra!

Jag undrar om ni kom iväg till Botanic Garden någongång så att ni fick se de fina orkidéerna? Vi är i Umeå och har just blivit bjudna på en fin middag i Malin och Johans lägenhet. Vi har varit på en härlig utflykt längs älven och gått lite på stan i sensommarsolen. Hoppas att ni får nya härliga äventyr i Malaysia. Pussar och kramar från Anneli

2009-09-19 @ 18:18:41
Postat av: Lukas

Svar till Anneli: Mattias besokte Orkideerna och han tyckte det var mycket vackert. Jag besokte dock inte det omradet, men hela Botanic graden var fint. Nu ska vi boarda och aka till Malaysia. Ha det fint i Umea!

2009-09-20 @ 04:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0