1 Dag kvar.....

En dag kvar tills jag lämnar Sverige, imorgon 16.30 flyger vi från Arlanda och är framme i Singapore 08.30 svensktid på tisdagmorgonen. Kommer bli något nytt för mig, Ljusdalsgrabben som har tummen mitt i handen och aldrig varit utomlands förut, ska försöka resa runt i Asien. Som tur var har jag med mig bästa Mattias som kommer och är till stor nytta i alla lägen. Kom ihåg att följ våran resa nu ;) Ska försöka skriva så ofta jag kan, mest för att jag lovat mamma och släkten det. Men även för att ni som bryr er om oss kan läsa om allt som händer!
Nu ska jag och syster åka in till hennes jobb i Solna, kom ner til stockholm igår, så hade en myskväll med syster igår, blev idolrepris, film och nachos, alltid lika mysigt hos syster i Flempan.
Sedan på eftermiddagen blir det Hammarby match, och sen ut till Österskär där jag sover i natt för att bege mig mot arlanda med familjen N imorgon.



Förövrigt startar Oladox idag, och det är pappa som sitter upp i vagnen. Vi önskar dom lycka til!

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till på resan! Känns tryggt att du har en vän med dig, annars vet man inte vart du hade hamnat! Lova att ni tar hand om varandra för vi vill ha dej helskinnad när du kommer tillbaka! Vi ska följa din resa här från Sthlm! Hoppas du får en bra upplevelse!

Kramar !

2009-09-13 @ 14:15:10
URL: http://elinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0