Kuala Lumpur , del 2

Nu ar vi i Kuala Lumpur igen, vi har hunnit med att besoka Tioman Island, Kapas, och Perhentian som ni sakert har fortstatt om ni last tidigare inlagg.
Idag har vi endast haft en resdag, ca 9 timmars galen buss resa ner till KL, dom oser verkligen pa vagarna har, sa man sover fan inte manga timmar under resans gang.
Nu ikvall har vi checkat in pa ett hostel och atit mat, blir lite dator sen sova.
Imorgon ska vi fixa visum infor Thailand och kolla upp alla detaljer som galler, tanken ar att vi ska aka tag till Thailand, men ska vi vara arliga sa har vi ingen storre koll pa nar hur var taget gar, sa ska fixas lite imorgon. Sedan ar planen att runda av dagen med Pizzahut pa kvallen, jag ser framemot det som ni sakert forstar :)

Ja, planen lyder alltsa att ta tag till Thailand, och det sker formodligen pa torsdag morgon. Sedan blir det Thailand 40-45 dagar framover. 5 November kommer David, andre och Anges ner till Krabi, sa da ar planen att jag ska mota upp dom och hanga med dom 2 veckor, och sedan ar formodligen mitt aventyr over. Men inga beslut ar tagna mer an att jag ska mota upp dom i krabi, sa vi far se. Mattias aker till Bali i borjan av november, sa dar skiljs vara vagar iaf.
Sa dar, nu har ni koll pa oss ett tag framover, skriver igen sa fort det hander nagot skoj, formodligen fran Thailand da!

puss oh kram :)



Kommentarer
Postat av: Mattias

Som ni forsar ar det Lukas som bestammer kak imorn men om jag skall vara arlig sa har jag ingenting alls emot lite omvaxling och byta det dagliga (men ack sa goda) riset mot en riktigt fet pizza hut buffe och nagra kannor ol!

2009-10-05 @ 15:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0