Sverige

Hej och hå vad tiden springer iväg och nu var det längesen jag skrev!
Jag har faktiskt avslutat min resa i Asien, och befinner mig hemma i Ljusdal förtillfället. Jag kom till Ljusdal i fredags, överraskade hela gänget här hemma!
Veckan har jag tillbringat med bandy spelare, då jag varit ledare på elitlägret för 15 åriga bandystjärnor ;)
Nu ska jag äta lunch med några goda vänner.

Imorgon bär det av till Sundsvall för att starta Gnidde och Gutten, ska bli riktigt roligt att åka på trav!
Lördag beger jag mig till Stockholm för att spela lite bandy med härliga kåre!
Sådär nu har ni koll på mig och vet att min resa är avslutad. Världens bästa resa, ska sammanfatta den här på bloggen någongång, det lovar jag!

puss oh kram

ps, snart kommer v75 tipsen igång igen! ds

Kommentarer
Postat av: hans.svedinsnabelaljusdal.se

du bör nog ta farsan till hjälp!

2009-11-27 @ 09:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0