Bangkok - Slutet pa en oforglomlig resa!

Ja, i natt tog da Mattias och min gemensamma resa slut, Mattias och hans nya reskamrater flog ivag till Bali i natt.
Jag blev kvar i Bangkok en dag till for att ikvall ta nattbussen ner till Phuket och mota upp grabbarna fran Ljusdal :)

Nar dom lamnade hotellet inatt, sa var jag lite ledsen i ogat over att inte kunna folja med och att inse att Mattias och min resa var over. Men jag ar sa glad over att kunna se tillbaka pa en oforglomlig tid, som var helt galet bra!
Ska nagon gang sammanfatta var resa har pa bloggen, men inte idag. Kan dock saga att det har varit basta tiden i mitt liv! :) Sa tack Mattias!

Idag har jag tilbringat dagen med lite shopping och atit god lunch. Nu blir det dator hang i en timme, sedan rora sig mot bussen for att aka ner till Phuket, dar jag formodligen kommer ha sjukt roligt med Andre, Anges och David. Ska bli sa kul att traffa grabbarna igen :)!

Vi hors!
Puss oh Kram



party








Kommentarer
Postat av: Yvonne o Torbjörn Mormor o Morfar t Mattias

Lucas! Grattis till att ha genomfört ditt livs resa och att du nu tar dig vidare. Lycka till och var rädd om dig. Vi har läst dina bloggar med stor glädje och känt värmen ocg glädjen ifrån dig Vi ser fram emot att få träffa dig när du kommer hem.

Puss o Kram till en jättefin kille.

Yvonne o Torbjörn

2009-11-04 @ 10:49:59
Postat av: Björne

Du är bäst Lukas vi saknar också Mattias men det är ju rätt bra att du kommer hem snart så att vi får höra en lite längre verion av Eran kanon resa !!



Vi längtar efter dig ,ses om ett tag!



Björta och Anneli

2009-11-04 @ 22:09:33
Postat av: Yvonne

Jag är så himla impad över att du åkt på den här resan, jag var så homla feg i din ålder, tordes ingenting. Hoppas att du har det gott och att du kommer att göra fler resor till andra delar av världen. Men du missade Gnidde i måndags, vilken spurt! Allt gott till dig // Yvonne

2009-11-06 @ 22:26:37
Postat av: Niffy

Lukas det låter som en bra resa, vi saknar dig både på och utanför isen. Hoppas att du är sugen och kan fixa så du lirar i vinter mvh thörnas



ps du skriver att du ska möta andre, agnes och david. Men bara att det ska bli kul att möta grabbarna?



ds

2009-11-07 @ 21:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0