Live bet och utgång

Ikväll är travpimpen i huvudstaden, har precis suttit i vårsolen och druckit en god öl med sin käre mor. Middag och live bet hemma hos bror i solna ikväll, och sedan rundar vi av kvällen med lite dans på något skönt ställe i stan.
Dyker upp några härliga tips inför kvällens tävlingar på Solvalla. Man kan följa tävlingarna live på tv4 sport med start 19.00!

Ikväll drar jag igång något som vi kallar duellen. Jag och min kompanjon Björn kommer inför varje lopp ta ut vår tänkta vinnare. Häng med och se vem som får flest rätt! Om vi lyckas få några rätt...

Duellen:

V64-1:
Lukas vinnare är:
nr 3 Jill Tilly
Björns vinnare är:
nr 2 Super Mara (egentligen tror jag också mest på Jill Tilly, men roligare att gå emot Travpimpen med en liten luring)
Båda fick fel, vann gjorde nr 7 La Bellouet.

V64-2:
Lukas vinnare är:
nr 7 Lupin O.M.
Björns vinnare är:
nr 10 Ocean Turbo
Fel igen, nr 6 Wishful Boko vann

V64-3:
Lukas vinnare är:
nr 4 Staro Conch
Björns vinnare är:
nr 2 Principal Value
1-0 till travpimpen, 4an vann.

V64-4:
Lukas vinnare är:
nr 13 Sundbo Lava
Björns vinnare är:
nr 15 Karbo Cake
2-0 till pimpen =)

V64-5:
Lukas vinnare är:
nr 7 Estreet
Björns vinnare är: nr 4 Super Khan
Dubbelfel :P skrällen Estreet var dock god som 2a

V64-6:
Lukas vinnare är:
nr 9 First Jag
Björns vinnare är:
nr 6 Kalle Quivivra
Fel igen, Björn var närmast med nr 6 som blev 2a. Vann Gjorde nr 3 Windshear

För att summera:
En solklar seger för Pimpen som återigen visar vem som regerar.
(Kan dock meddela att Björn gick 180kr plus denna kväll på en mängd platsspel. Kanske borde han dela med sig av sina platstips istället för vinnartips...)
Om en vecka kommer jag (Travpimpen) även regera på huvudstadens dansgolv när det vankas Elitloppsfest. Väl mött alla entusiaster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0