Var ett tag sen

Ja, nu var det ett tag sen jag skrev några rader. Vi har hunnit med att fira midsommar, en midsommar helg som var riktigt härlig. Åt god mat, drack gott och umgicks med släkt och vänner. Lovely!
I söndags slängde jag ihop en V75:a i sista minuten, gjorde en liten liten för 40 kr, därför jag inte la ut den här på bloggen. Dock blev det 6 rätt och 121 kr plus, alltid något ;)
På fredag kvalar pappa BBS Gnidde, ett härligt varmblod efter Gidde Palema, och förra veckan kvalade han våran gamling Lycko Gutten. Så nu hoppas vi på att få åka på mycket sommartrav framöver, och då lovar jag att även blogga om våra starter och hur det går för Stall Bergslyckan
Vi hörs, njut av sommaren och åk på trav;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0