Bloggen lever!

Men herregud vad längesen jag skrev något på denna blogg nu. Men som säkert alla vet så är min resa i Asien över, underbaraste tiden i mitt liv!
Efter resan var jag hemma i Ljusdal 7 dagar, varav 3 dagar jobbade jag på elitlägret. Sedan gick flyttlasset ner till Stockholm för att försöka fixa ett jobb och boende innan jul. Nu är det några dagar kvar till jul, jobb är fixat men inget boende, bor inneboende hos syster, och det funkar fint!:) Tack älskade syster!
Mitt nya jobb är riktigt bra, jag trivs verkligen där, första veckan var lite jobbig, för det var många nya och svåra moment i försäljningen, men nu har ännu en vecka gått och det känns mycket bättre, jag stortrivs!
Ta en titt på mitt nya jobb, http://www.scandinavianinternetgroup.se/.
Bandyn rullar på bra och Goif Kåre är laget man ska spela i, tack alla grabbar i laget, varje match och träning är underbart rolig :)!
Som ni hör trivs jag verkligen här nere i Stockholm, även fast jag då och då längtar tillbaka till Asien, förstårligt. 
 
TRAVET då, jo det följer jag varje dag. Sist gnidde startade gjorde han en helt godkänd insats i ett tufft gäng, och slutade 6,a, alltså sista matlappen. Nu kommer han inte starta förens i mitten av Januari som det ser ut.
Nu ska jag ta mig ner till spelbutiken och lämna in en liten V75,a, det är ju jackpot idag, med 60 miljoner till en ensam vinnare, så klart man måste lämna in en rad, även fast det blir en liten nu när plånboken inte är så tjock som den bör vara! Här nedan följer raden.

V75-1: 2, 3, 9
V75-2: 1, 6, 8, 9
V75-3: 4
V75-4: 4, 6, 7, 9
V75-5: 3
V75-6: 5
V75-7: 2, 11, 12

Rader 144
Kr 72

Lycka till / Lukas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0