Vårtecken.

Det finns många olika vårtecken som vi svenskar märker av nu när våren och sommaren närmar sig, vi har tussilago, fågelkvitter, och lättkläda damer. För mig dock, är ett äkta vårtecken när dom snabba och vackra elithästarna i trav sverige börjar visa upp sig på landets travbanor, alla omtalade debuter efter vintervilans långa uppehåll. Det är vår för mig. Och därför har jag skapat en travblogg, som kommer innehålla tips, snack och känslor.

Några viktiga händelser i sommar: Olympiatravet, Elitloppet, Sundsvall open trot och den årliga V75,an på Bollnäs travet, det finns självklart många fler fina lopp (derbyt, kriteriet mm) men dom jag nämnde är något speciellt just för mig. // Lukas

Kommentarer
Postat av: marianne derås

men det här låter intressant,kul och lycka till med din blogg......mammsen

2009-04-16 @ 20:02:00
Postat av: Lukas

Hehe tack, bästa tipsen i sverige kommer finnas med;)! Under kvällen kommer tipsen inför morgon dagen upp! kramar

2009-04-17 @ 12:40:07
Postat av: Emma

Aaah, härligt Lucky! Då kanske man kan få lite speltips så man får håva in storkovan inför semestern? :)

2009-04-17 @ 12:50:28
Postat av: Anonym

hahaha! detta visste jag inte om, din lilla töönt!! men, men man kan väl inte rå för att man gillar hästar, det är ju en period man går igenom!

2009-04-18 @ 03:34:14
URL: http://linaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0