Intresse att slåss om miljonerna?

Lördagens omgång vart en svår historia, och därför är min tanke inför lördagens V75:a att göra ett större system. Därför undrar jag om det finns något intresse att vara med på kupongen som ska göra oss rik?
Om intresse finns, så är tanken att man satsar 50 kr och sedan gör jag ett system efter hur stort intresset är.
Ni som vill vara med och göra en investering i Travpimpens system, hör av er till mig innan fredag, genom att skicka ett sms eller mejl så får ni mer information.

Sms: 0738312178
Mejl: [email protected]




Kommentarer
Postat av: Din vapendragare

Jag är självklart på! =)

2009-04-21 @ 18:48:17
URL: http://haglundbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0